понеделник, 11 април 2011 г.

На мама


На нея...на тази, която ми е дала живот, на тази, която ми е дала име, сърце, душа, характер. На тази, която ме е научила да обичам, да бъда вярна на себе си, да уважавам другите и да бъда честна. Тази, която ме е научила винаги да искам максимума от живота, тази която ме е научила да бъда взискателна и критична към себе си. Тази, която беше до мен и в лошите, тъжни и мрачни дни, както и в тези щастливите и слънчевите моменти. Тази, която винаги ме е учила да бъда на първо място себе си и на второ да съм другите, тази която ме научи на това как да бъда един стойностен човек. Тази която винаги е зад мен в трудните моменти. Тази, която ми дава безрезервната си подкрепа в моментите, дори когато греша и постъпвам неправилно. Тази, най-голямата и силна опора. На тази най-силната част от мен...НА МАМА!!! Честит рожден ден, мамо!!! Бъди здрава! Красивата, умната и успялата жена, каквато си в момента, бъди такава винаги. Благодаря ти, мамо!
P.S. Искам като порасна да бъда като МАМА!

Лора Инджова

1 коментар: